Hårtorkar är bra till allt möjligt!

Hemma efter fyra dagar i stugan. Började med att valla när jag kom ner men insåg att jag inte hade något strykjärn eller varmluftpistol här nere så försökte så bra jag kunde med hårtorken. DET FUNKAR ATT VALLA SKIDOR MED HÅRTORK! (det tar bara lite längre tid....)

Provade också Verbiers näst intill obefintliga längdspår. Troligtvis är spåret väldigt fint när det är finväder eftersom de ligger högt uppe längs med ena bergssidan. I fredags var det fulväder så de blev ingen höjdare tog kabinbanan ner efter 30min. Det gick mycket bättre att åka idag då jag kunde se var jag åkte :) så detta år har jag hittills kört två längdpass men de ska bli fler!
Kräksnöade hela fredagen så i lördags blev det pudeåkning vilket inte var helt fel, körde även lite skidlektioner för kidsen så en späckad helg men en bra helg!



 



Kommentarer
Postat av: jossie

hahhahaha gillar de erika!

2012-01-23 @ 17:13:13
URL: http://skilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0