Dagar jag lever för!

Har haft en så ***** bra dag idag! Skidlärare på förmiddagen för treåringen och för att vara hennes första dag på skidor så måste jag säga att hon var GRYM! Ska göra henne ännu grymmare innan säsongen är över :) Det känndes riktigt bra att få ha lite skidkola för minstingen för saknar mitt gammla jobb massor och alla goa människor som jobbar/de i Idre.

Solen sved i ögonen och temperaturen var runt -2 så hade inget att klaga på när jag resten av dagen fortsatte med att hitta nya backar. Såg också många som höll på med paragliding och jag kan inte annat än att säga att de ser riktigt coolt ut, något som jag i framtiden kanske vågar prova.




Kommentarer
Postat av: jossie

Jag saknar dig... kom hem!

2012-01-15 @ 16:48:58
URL: http://skilife.blogg.se/
Postat av: Erika H

Meeen jag saknar ju dig med svinmycket!!

2012-01-17 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0