Fjärde advent

Fjärde advent och jag kan knappt tro det!
Lyckades i alla fal köpa de första julklapparna igår vilket är bra jobbat för att vara mig :) men jag känner tyvärr på mig att de kommer att bli som vanligt, panikjulshopping dagen innan julafton för jag kommer inte att ha så mycket tid på mig här nere. Jag Sarah och Egle tog en tripp till Geneva och Allaman där de fanns ett stort köpcentrum för att lete klappar i lördags. Och dom hade IKEA i Allaman också så dit ska jag åka för att äta köttbullar när hemlängtan blir för stor eller jag bara vill ha lite Sverige runt omkring mig :D
Kvällen fortsatte med ett hej då innan alla åker hem och firar jul party tillsammans med de bästa plus två andra Au pairtjejer i Lausanne och under natten kom FÖRSTA RIKTIGA SNÖFALLET så på väg hem var det redan en decimeter och när jag vaknade upp i morse så var de så vitt och fint utanför mitt fönster.

Så har jag och Tilly hunnit baka/äta smet också, inget direkt julbak utan vi var lite orginella och körde på kladdkaka istället mmm..


Den här veckan kommer att gå så fort för de kommer att vara så mycket som händer innan jag åker hem på torsdag. Ska bli så kul att komma hem träffa alla och få se vad som hänt när mamma och pappa varit så duktiga och renoverat och fixat där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0