Hejdå Schweiz och hej Sverige!

Så blir det äntligen jul och hemfärd till Sverige imorgon! Checkade precis in online men hatar egentligen allt fix som man gör med biljetter, alla flygbolag har sitt eget sätt att göra saker och ting, blir så trött på att sitta och leta nummer och koder..

Nu ska jag packa väskan men inser att de ser inte bra ut om tullen kikar ner i den för jag kan väl såga så mycket som att det är choklad vin och ost den kommer vara fylld med. Funderar dock starkt på att fylla ut med lite kläder (enbart för att få packninge att se lite mer normal ut).
Här har vi min packning observera att vinet kommer från den byn där jag bor :) Coolt! Osten får ni inte se för den ligger i kylen, så den dimper ner i väskan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0